Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

GlädjeUtanOrdÄrDåManLärSigFlyga

Kategori: Mina Äventyr


Känner hur livet verkligen flyter på och jag kan bara följa med där det far, på ett possitivt sätt. För nu har jag så många härliga stunder väntandes på mig att det är galet. Innan jag berättar alla planer måste jag ju bara informera att jag var med i maltesers tävlingen dom har nu och JAG VANN!!!! Haha hur ofta händer sånt?? eller chansen finns ju att någon har hackat sig in på maltesers och skickat ett fake meddelande men det tror jag inte.. :D Hursomhelst så har jag mest troligt vunnit en iPod nano red med Multi-Touch, OMG liksom. glädjen! IIIIIiiiiiHhh!!!

Sen så ska jag nästa vecka dansa på en hår visning och genom det få en gratis klippning! Awesome! :D

Och så vecka 10 ska jag praoa på interflora = jobba med blommor i en hel vecka. :)

Vecka 14blir det mest troligt en dag i Kåbdalis backar.

Vecka 15 far jag iväg på en dans studieresa till münchen 5 dagar!!!

I Maj efter min o Matildas födelsedag (24 o 25) ska vi troligen på en sistaminuten resa någonstans i världen!

Vecka 30 ska jag troligen till full moon dance festival i Finland, europas största dansfestival. jag ska inte dansa bara se på med resten av dansväxthuset. men ändå!!

Och mellan dessa veckor kommer säkert ännu mera skojs att läggas in så mitt liv just nu är underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: