Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

OJOJ

Kategori: Mina Äventyr

Min hål i tanden oskuld är nu tagen, var på folktandvården och ett litet hål hittade hon. Så jag måste sluta med godis och äta frukt istället, då jag berättade att jag äter godis på vardagarna ibland (typ 2 ggr) så tog hon det som om jag äter det varje minut!!! Hallå, nej det gör jag ikket. Det jag tror gjorde det är att jag inte borstar så noggrant som jag borde göra.. hihi menmen bara för att ett hål har hittat fram så betyder det inte att jag kommer få tusen till.


Thailand 2009

Kommentarer

  • Kryddburken säger:

    Hasse?

    Jag har försökt kontaka dig både via mail och via kryddburken. Hör av dig snarast!

    2011-02-24 | 11:00:40
    Bloggadress: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här: