Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

JagSpyrPåDenDuKanVara!Utlopp!

Kategori: Mina Äventyr

Jag är en sån att jag kan vara super glad, världen är på topp.
Tills någon kallar mig sur... blir jag sur! Trodde ni visste det!
Vi träffar ju varandra 24/7 så ni borde känna mig... snart 18 år!
Tydligen inte.

Min dag började bra!
Inget att klaga över.
Så tickar klockan vidare...
Och du kallar mig Bitch!
Så jag blev en Bitch!
Du fick det du ville ha!
Varför är du så jävla missnöjd?
Omogen, nobody, irriterande, idiot, respektlös(?)
Jag är så jävla less! HÅLL KÄFTEN!

BTW, kom med i dansväxthuset! :D Fan vad lycklig jag blev!!!! :D:D:D:D

Kollade du ens åt mitt håll då jag berättade?
neeej det finns mer lyckade barn att kolla på...
Ny dag snart.. nytt andetag, framkalla nytt tålamot.
Så trött! tyst. snälla. tyst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: