Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

BlaBlaBlaBlaBlaEtcEtcOsvOsv....... DEL 2. 26-29december

Kategori: Mina Äventyr

Kom på att jag inte berättat slutet om stockholm...
Jo vi kom ju hel den 25:e och ingen vila för dagen efter for vi på en Ålands kryssning. det var mysigt och servitören vi hade på middagen fick en liten leende dessert rest gubbe av mig. lockade fram ett litet leende :D fortsatte sedan på taxfreen där jag otroligt nog inte köpte så mycket, en handkräm och liite(!) godis. blev sedan att man gick till fun club för mormor ville lyssna på ett par som inte var så tokiga som jag förfarat :) och vi träffade en bunt med folk som vi kallade A-lagarna för man insåg snabbt att dom åkte varannan vecka om inte mer och dom var inte nyktra, men sköna var dom :D
blev ingen sovmorgon så jag var ju inte på mitt bästa humör men efter en kopp te och lite frukt var jag på banan igen, en sista titt genom taxfreen och sedan kort och en snabb lunch bestående av en räkmacka och dansbands musik. tur är så spelade dom bara i 45min men det var några väldigt långa 45minuter! :(
Vi lyckades ta oss av båten med bilen och drickan, tyvärr blev det inget nacka forum till min stora besvikelse den blev flyttad till dagen efter.

den 28:e for vi först till Nacka forum men mina ugglor var slut och inte hade dom några fina vinterskor heller så hej då till det. lyckadess istället hitta ett par fräna jeans för 45kr och 2 tröjer för 150kr. han inte kolla igenom alla affärer för Pia blev less så nästa gånga far jag dit själv!!! Hursomhelst efter nacka for vi till kungenskurva AKA IKEA!!!!!!!! :D
På ikea köpte jag ljus som bara den, köpte även lite annat kul som jag berättar om sedan, lite svårt att förklara:)

Den 39:e bilade vi hem och då åt vi Lunch på IKEA i sundsvall och då jag ändå var där köpte jag lite mera ljus och ett ljusfat. Tyvärr har mina knän fortfarande inte repat sig efter alla bilfärder... men dom blir nog bra då träningen börjar om :)

Hihi, Denna hittade vi på Ica Maxi <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: