Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

MyLovelyBouquet

Kategori: Mina Äventyr

Typiskt säger jag bara! Att just då man far till stugen så blir det liv i folk. Missade en troligen spårad fest som skulle hållas.. nu!!! (eller den börjar nog lite tidigare men dom är nog igång ;) Men på sätt och vi ångrar jag det inte, för jag hade en supermysig midsommar med släkten som bor i närheten. Men det var i... förrgår blir det ja, och jag längtar till den riktiga värlen som jag förhoppningsvis ska umgås med ända tills jag far till söder och träffar resten av La Familia.

Sv till Brorsan: Jag äter inte korv men du får gärna laga till din köttfärssås och spagetti!!!<3 :D

Kommentarer

  • Tommy säger:

    Haha den smakar annorlunda varje gång! har ju inget fast recept utan testar nya ingredienser hela tin ;P

    2011-06-26 | 13:29:06

Kommentera inlägget här: