Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

EttTvå,DrickUpp!

Kategori: Mina Äventyr

Ibland är världen grym och snäll på samma gång.. igår sade jag att jag skulle vara ''sjuk'' idag. rakt ut i klassrummet liksom på skoj. vad tror ni händer? Hanna vaknar och Pang kändes som om jag skulle dö. Har legat hela dag och typ sovit för i vaket tillstånd var det inte kul..Så bilderna som skulle göras är inte heller klara. ingen dans blir det heller trotts det att jag borde fara. Har inte varit på baletten ett bra tag nu vilket gett mig ett litet dåligt samvete. MEN mina skäl har varit riktiga. Sen tanken att klassen tror jag fejkar är ju inte heller så underbar :(

Mormor ringde idag så vi pratade lite om kommande tider bl.a München. hon rekommenderade att jag skulle till Hofbräuhaus am Platzl dricka öl och känna stämningen haha. är ju inte 18 då men gå dit och kolla med dom äldre av dansväxthuset kan man ju alltid, och frågar dom inte om ID... Go for it! ;)

"In München steht ein Hofbräuhaus ... oans, zwoa, g'suffa!"
Fil:2361 - München - Hofbräuhaus.JPG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: