Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

IdrottsTeoriProv-Positivt

Kategori: Mina Äventyr

Sitter vid datorn i väntan att gå till bussen som ska föra mig in till stan och träningen. Så plötsligt smattrar det från fönstret och vad tror ni det är jag ser där ute?? Jo, ett dumt snöoväder med många flingor och mycket blåst. Hoppas det slutar innan jag ska ut annars blir jag lite depprimerad.

Nu då vi ändå håller på kan jag ju berätta att jag i måndags då vi skulle stretcha efter träningen så stäckte jag en muskel... det gick till såhär. Jag satt i andra position och lutade mig fram och medans jag gjorde det så skulle Jon ligga på min rygg (för att få extra effekt) Vad tror ni händer? jo mitt ben säger KNAK, Hanna säger Helvete, Min idrottslärare säger ''nejmen nu får du pausa ett tag och vila!''
Dock så kommer jag att fara på dagens träning men jag kommer inte att stretcha.. bara gå igenom ifall det är några nya steg :(

Härligt att medans jag skriver detta så slutar den mesta blåsten och solen kikar fram. Dock så faller snön lika snabbt :(

sen hade jag Idrotts Teori Prov idag. får vi se hure gick om ca 1 vecka :>

Like I promised! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: