Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

TänkJagDrömndeEnNattAttJagHadeEnKatt....

Kategori: Mina Äventyr

Ska man göra som tidningen säger och säga att jag har ett ''hemligt möte'' imorgon bitti :O Haha gör så till vidare och berättar sen vad det var :>

Bilderna är från dagens morgonpromenad med dogsen :D Vet inte varför men varje gång jag går i skogen och Större hunden (Lukas) vägrar lyda så börjar mig hjärna spela Kattvisan om och om igen. Idag blev det så myckat att jag började nynna rakt ut :P Tur jag var långt in vid det laget och inga skotrar som bestämt sig att ha en piknik kunde höra mig. Hade nog blivit lite pinsamnt :)

Kommentarer

  • Olaifiona säger:

    Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

    2011-12-13 | 15:15:35
    Bloggadress: http://olaifiona.blog366.com

Kommentera inlägget här: