Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Om man ändå kunde frysa ett ögonblick och stanna i det för evigt.

Kategori: Mina Äventyr

En helt underbar vecka slutade i fredags, tyvärr. Har pryat på Interflora och det går nog inte att hitta ett bättre ställe! Folket där är så bäst och att få uppleva alla nya blommer och glädjen då kylbilen kommer med nya spännande sorter, åhh det är obeskrivbart. Hoppas tusen gånger om att dom väljer mig till att jobba där nu och i sommar, skulle ju bara vara för underbart. annars blir det nog att söka på någon annan blomsteraffär... men ingen är ju den andra lik :(

Anyway på sissta dagen då jag handlat mina tröst krukor (ett olivträd och en köttätande växt). då jag tagit på mig ytterkläderna och skulle säga hej då hände något så super gulligt. dom tog fram en inslagen bukett som då jag såg den hemma var sååååå underbar. Nejlikor, kyss krusantimum, rosa blåbärsris och en blomma jag inte kommer på namnet på (lite solrosstuk över den...). Omdömmet och kortet jag fick var även de så underbara, kan inte fatta att dom tyckte jag gjort så bra ifrån mig. Bara att tänka på dem gör mig alldelles varm innombords<3 Haha ett tag kände jag att jag nog skulle kunna hoppa av skolan och jobba där heltid... men livet är inte så enkelt! :(

Inte dom bästa bilderna menmen :) BTW om ni vet namnet på den rosaröda blomman i mitten säg till för jag kommer inte på det hur mycket jag änn försöker :(

UPPDATE: Minnet kom tillbaka och berättade att den okända blomman är en Gerbera! :D



Kommer att lägga upp bilder på mitt olivträd och min lilla köttätare senare i livet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: