Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

FortsättSimma~FortsättSimma~SimmaSimmaSimma~

Kategori: Mina Äventyr

Var ute och sprang idag.. en sträcka på 3km. Klarade första 1.5 super men på hemvägen blev hunden sniffglad och vilade i ca 2min. Fortsatte ytterligare 500m innan jag fick mälthugg. gick ca 500 och sedan joggade jag resterande. totalt joggade jag alltså 2.5km och gick 500m allt detta i sällskap av en väldigt slut hund (han hade redan fått en rejäl prommis av Pia) och dunkande musik. Trodde inte att jag hade sådan kondis men jag gissar att DVH har lite med den saken att göra :)
Ni får ingen bild på mig eftersom den rödheten skulle göra självaste rödljusen avundsjuka. Istället blir den en på Lukas då vi kommit innanför dörren, dock hann han återhämta sig eftersom jag stretchade och duschade innan jag tog fram kameran

Senare flyttade han sig till en lite bekvämare yta. Fortfarande trött<3

Kommentarer

  • OTO säger:

    Väldigt fina bilder, Lukas i ett nötskal när han inte gnäller eller skäller ;) Jag ska sno de bilder du har tagit någon dag ;)

    MVH Brorsan

    2011-05-23 | 10:32:26

Kommentera inlägget här: