Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

GårdagensMiddag!BliAvundsjuk! :D

Kategori: Mina Äventyr

Igår hade jag främmande efter att Pappa och Linnea tagit min katt till stugan.
Dock inna dom kom åt jag världens godaste middag och bakade muffins.
Då dom kom blev jag kabelns bästa vänn.. inte.
Tog en timme att sätta alla kablar rätt i DVD:n eftersom NÅGON satt in dom HELT FEL efter att dragit ut dom!
Vi gick till konsum i hopp om att det skulle laga sig själv.
Vilket det inte gjorde men Elin är awesome så skräckisen rullade.
Den var ganska mind shaking, inte läskig bara att skuggorna rörde sig lite.
Hemskt var det då Linnea, Elin och Alexande åkt hem.
Jag satt där ensam i det stora huset och lyssnade på alla ekon som uppstod.
Jag överlevde!
Nu blirre att ta bussen till stan och träffa Matilda.
Efter det blir det 3D-bio Pirates Of The Caribbean!
Samma folk som ikväll!
Jag är Happy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: