Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

BliInteEnStruts

Kategori: Mina Äventyr

Ringde till min möjliga chans om jobb i sommar idag. Visste inte om det var rätt nummer så det blev lite awkward.

Jag- (Trycker på knappen för att ringa till numret utan namn)

(någon lyfter på luren men säger inget)

Jag-
...Hej..

Han- Hej!

Jag- vem pratar jag med? (borde det inte vara hans fråga...)

Han- Lars-Erik.

Jag-
HÄRLIGT! :D Då har jag ringt rätt!!!

Lars-Erik- okej... (lite småskrattandes)

Jag- Jo jag heter Hanna Olofsson och jag undrar om det finns någon möjlighet till jobb på cafe kajutan i sommar, eller är alla platser redan tillsatta?

Lars-Erik- Vi ska sätta oss ner och prata om det i helgen så om du ringer mig på måndag så har jag svar på det.

Jag- okej, för jag har jobbat på cafe kajutan förut så jag vet hur jobbet går till.

Lars-Erik- Hur gammal är du?

Jag- Jag är 18..

Lars-Erik-
Jaha..

Jag- På onsdag 8D

Lars-Erik-
(skrattar som tusan) okej Hanna, Du ringer mig på måndag så ska vi se om det finns något jobb annars kan vi ju behöva extra hjälp på dom stressiga dagarna.

Jag- Härligt, Hej då!

Lars-Erik- Hej då.
http://e-phonenumbers.com/wp-content/uploads/2011/02/uk-phone-number-search.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: