Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

TiggeTaggeTickTock

Kategori: Mina Äventyr

I dag var en bra dag, en glad dag trotts vädret.
Matilda, shopping, prat och muffins är en fin kombination.
Fåglar älskar smulor! Jag älskar smulor!
Känner att jag borde försöka stiga upp tidigare och leva dagen till fullo.
Att drömma går ju!
Träffade folket från gårdagen, dom var snälla nu också.
Vi såg 3D-bio, Pirates Of The Caribbean!
Linnea var inte där men hon trodde inte pirater skulle funka.
Hon är bra iaf! The most awesome Linnea!
Filmen var okej men jag gillar inte 3D, speciellt inte glasögonen.
Bussen hem var också kul! Såg en Igelkott!
Men nu sitter jag och sörjer i min ensamhet.
Att på denna glada dag glömde jag kameran.
But I'll alway remember it in my heart<3
KRAAAAM!!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: