Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

LivingOnTheEdge

Kategori: Mina Äventyr

Idag var världen farlig.
Vaknade och kände att idag var en underbara foto dag så jag tog med kameran.
Aldrig har jag varit så rädd i mitt liv, och aldrig har jag varit så glad pga en plastpåse.
Jo jag tog bussen som vanligt till skolan, vad vänta?
Jo självklart hade jag glömt att det är sista riktiga veckan så på skolgåden står många svartklädda 3:or!
Vad har dom i händerna? VATTENBALLONGER!
Visst lärarna föste bort dom men lobbar kan ju inte dom nå så en träff på benet blev det och lite annat småstänk + hade jag inte duckat på grund av att jag nästa snubbla så hade dom fått en fullträff i på mig. Den dag jag orkar kleta på lite inte vattenfast maskara så blir det nästan en fullträff i huvve på me. Tajmingen liksom. Men solen log mot mig så jag överlevde, även om det blev farligt ett tag där! för dom lyckades ju ta sig in i skolan och man hörde skriken från dom stackars offren. Kan bara säga att min längtan till nästa år är stor! :D
Bilder jag tog i säkerheten av klassrummet.
Vi kände oss kanska säkra tills dom dom började flockas, då blev det nya säkerhets åtgärder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: