Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Varg?Älg?Rådjur?Lägda?

Kategori: Mina Äventyr

Idag har jag fått se att timing/chans/sjätte sinnet;) finns. För då jag och Pia körde förbi lägdan innan insvängningen till östra så ser vi den trogna tranan och västerbottens storken. Samt så såg vi en ny fågel med världens fjång på huvudet och även ett rådjur. Härligt med liv i dessa tysta trakter. Senare på kvällen, för ca. 1 timme sedan så pratade jag och Pia om vargen som synts till i gamla falmark. Då började jag klaga om att det aldrig är något härligt djur på våran lägda, och Pia berättar att vi haft älg.. men då var ju inte jag väckt att se den. Så jag gick ut med hundarna och i tankarna hade jag VARGEN~ DAM DAM DAAA~ haha, nejmen promenaden gick finemang men just då jag svänger in på våran gård ser jag... vad tror ni jag såg? lägger upp bilderna imorgon, tills dess får ni klura.
http://images.pictureshunt.com/pics/w/white_mouse-8553.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: