Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

LaddaKanonenOchLåtMigFlygaUtIVärlden

Kategori: Mina Äventyr

Jag vet inte om det är vetskapen av att slutet i skolan är nära som gör mig galen, det jag vet nu är att jag vill bo i en egen lägga. NU!!! Vi skrev matlistan idag och det är många saker man inte kan göra för att man inte är överens. Så underbart jag kommer ha det i mitt framtida trånga och ack så mysiga utrymme. Ett rent kök med bra ordning, en ren toa, en halv städad hall och ett nästan ointagligt sovrum. Låter lite hemskt men jag tänker inte förljuva min syn på första läggan. Köket vill jag ha rent och ostökigt så jag lätt kan göra något snabbt utan en massa saker i vägen. Toan vill man ju inte ha äcklig och smutsig. Hallen är då man just slängt av sig dagens saker så där ligger det ett tag och sovrummet är där man kraschar i säng utan en tanke på morgondagen.
Då jag var i tyskland så fick jag ju gästa hos en underbar dans tjej som hade en lägga i just min storlek. Dock så var den städad i hallen och sovrummet, något hon gjorde bara för att jag var där? haha, nä men jag längtar verkligen efter ett eget ställe<3
Det enda jag kommer sakna är min underbara katt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: