Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Pew~DåFickJagSkrivaAvMig:)

Kategori: Mina Äventyr

Ledig dag efter att jobbat 12:00-22:15 pass både Lördag och Söndag.
Vist det är fint ob men just nu vill jag bara vara klar med allt jobb!
Självklart är det då jag ser att jag har 2 veckor klar... Snart är mina 8 veckor över!!
Kan då säga redan nu att jag inte skulle klara ett jobb som detta resten av livet!
Folk är olika, men jag tror att då jag väljer jobbet jag ska ha ''livet ut'' så blir det ett där schemat går från må-fre. Kanske en lördag här och där men jag behöver rutiner och inte ett håligt schema. ledig 4 jobbar fyra. jobbar en ledig en jobbar 3 ledig en etc. USCH!!!
Förhoppningsvis så blir det att samla indianstammen i helgen för att dansa soldans ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: