Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

IprenMinRäddareFrånDöden!

Kategori: Mina Äventyr

Borde lägga in bilder från balen och studenten.
Inte idag! Har legat med 39 graders feber och försökt att leva.
Hela kroppen gjorde ont och huvudet var tusen kilo tyngre.
Kan med 100% säkerhet säga att jag inte mått så här dåligt på ett bra tag!
Nej usch, roliga är ju att jag är nästan helt återställd, tackar ipren för det!
Tur det bara varade en dag för jag har inte råd med att vara sjuk denna veckan!
Imorgon och på torsdag jobbar jag. På onsdag far jag till Umeå och gör cambridge provet.
Sen Fredag blir det dans i Piteå och så hoppas jag på månadens jobb schema och då blir det kanske jobb till helgen, fina pengar det ;)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560481_433261353360711_938064249_n.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: