Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

I'mFreakingOutMan!!!!

Kategori: Mina Äventyr

Var på arbetsintervju idag... Beskedet om jag får det borde komma... kring nu!?
Jag är så kluven. För om de väljer mig och jag tackar ja så vill de att jag ska jobba där i minst ett år!?!? ETT ÅR!!! Jag kan inte planera så långt frammåt. Så antingen säger jag ja jobbar där till nästa sommar och sen till hösten gör något annat... Eller så tackar jag nej, jobbar på konsum över sommaren och far till Norge till hösten. Men det är där jag tvekar. För vad händer om det blir som förra hösten och jag inte tar mig iväg till Norge!?! Då kommer jag ångra detta, och samtidigt om jag tar mig iväg då kommer jag inte ångra mig. AAAH!!!! Jag vill inte ta dessa viktiga beslut!! Q_Q
Update:Det är från Xzakt de ska ringa.
Bilderna är från innan detta hemska val lades framför mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: