Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Ohohoho

Kategori: Mina Äventyr

Hihi, Idag ringde de från AF.
Jag vill bara meddela att Praktik intervjun du gjorde för Apoteket. Du fick det! Så din praktik börjar snart!
Av fyra personer valde de mig :3 Roligare var att jag kunde svara: Förlåt men jag kan inte tacka ja till det. 
Hör hur hon tar satts för att komma med en bitchig elak kommentar om Bidrag, värdelöshet etc.
Så jag fortsätter snabbt: För jag ska nämligen börja jobba, så jag har inte tid med praktik!
BAM, BOM KABAM!!!
Men ja, nyss fått jobb och sedan att jag blev vald till praktiken på APOTEKET!! 
Självskänsla~ ;D

Kommentarer

  • El Bror säger:

    menmenmen, girona då :O

    Svar: Jag har inte fått några datum ännu, men på intervjun så berättade jag om Girona och hon sa att jag kanske kunde ta den senare inlärningen om de valde mig, vilket de gjorde!! :D Men som sagt, väntar på mailet som skulle kommit i tisdags.... De är så snabba xD
    Hasse

    2013-03-08 | 20:08:18

Kommentera inlägget här: